حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

 

 

یادِ تو را از هوایِ صبح می بلعم در دلم ....

تا با یادت ... امروز را هم عاشقانه سر کنم ....

بی یادِ تو ... دلم تنهاست ...

و دلم ... از تنهایی همیشه می گیرد ....

با تو ... اما ... همیشه شادم من ....

چون که تو ... همیشه با منی ...

بعد از خدایِ آسمان ...

 این نگاهِ توست که نگرانِ دلِ من است

و من ... دوست دارم که تو

چشم به راهِ من باشی

که حس کنم ...

هستم ...

جایِ امنی کنارِ قلبِ تو ...

من دلت را ترک نمی کنم ...

تو .. دلم را از دلت بیرون نکن هیچوقت ...

کاری که عادت آدمهاست ...

تو را فرشته می خواهم ...

فرشته ای که در همه حال نگهبانِ دلِ من است

فرشته باش برایِ من و دلم که دوست دارد تو را

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد