حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

شبِ آرام

    

 

در زیر نورِ نقره فامِ ماه ...

با دلی که می تپد تا همیشه برایِ لمسِ زندگی ...

می گریزم از هر چه تاریکی ..

و پناه می برم به نورِ نقره ایِ ماه ...

و دلم را رها می کنم ...

در لحظه هایِ دلپذیر و لبالب از سکوتِ شب ...

و دور می کنم از دلم .. هر چه ترسِ شبانه است ...

در شبِ خیالم اثری از ظلمت نیست ..

در شبِ خیالِ دلم اثری از رنج و محنت نیست ..

هر چه که هست ..

نور است و روشنیِ ستارگانِ درخشان و پُر امید ..

و من ...لذت می برم ...

از ضیافتِ شبانه ای که با ماه .. آسمان .. و .. ستارگان دارم ..

تو هم بیا ...

بنشین ...

قطره ای بنوش از برکه ی رویا ..

و مست شو از این شرابِ غیرِ انگوری ...

مجلس بی ریاست .. راحت باش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد