حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

خلوت قشنگی دارم با تو ای آسمانِ زمین .. مرسی از تو و بینهایتِ قش

 

زیرِ سقفِ آبیِ ( تو ) .. ای آسمانِ قشنگ ..

تمرینِ صبوری می کند دلم ..

می خواهم دلم .. وسیع شود .. به سانِ دلِ تو .. ( آسمان )

در کنارِ تو .. تمرینِ عبور از حسِ غم و رنجوری می کند دلم ..

می خواهم مثلِ ابرهایِ پُر بارانِ دلت باشم .. گاه ببارم من  ..

می خواهم مثلِ آفتابِ تو .. گاه بتابم من ..

می خواهم مثلِ ستارگانت .. گاهی بدرخشم در شبِ نومیدی ..

می خواهم مثلِ ماهِ تو .. گاه خیره بر برکه یِ دلم .. بخوابم من ..

می خواهم مثلِ تو .. ای آسمانِ قشنگ .. از آن بالا بالاهایِ بیکران .. بنگرم به زمین ..

می خواهم مثلِ تو .. ای آسمانِ قشنگ .. به بینهایتِ دلم برسم .. همین .. و  .. همین .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد