حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
حریر دل♥ ♥ ♥

حریر دل♥ ♥ ♥

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

.............

 

سخت است ماندن کنار آنکه .. بیمار است

سخت است ماندن کنارِ خستگی هایش

سخت است ماندن کنارِ آنکه ساکت است و گنگ

سخت است ماندن  کنارِ یک دلِ رنجور

سخت است ماندن کنارِ آنکه چشمه ی حرفش خشکیده است

سخت است ماندن کنارِ یک کالبد بی جان

انتظار زیادیست اگر که بخواهم از دلت و بگویمت

که کنار خستگی های دلم بمان

 

درست وقتی که بیشتر از همیشه شانه ای می خواهی

آن شانه خسته است ....

و من باور دارم .. آنکه عاشق است ..

هیچوقت شانه خالی نمی کند ..

 

دیگه جز تنهاییم ... همدم نمی خواهم

بگذار و بگذر از من

که من ...

 دیگر حتی یک عاشق هم نمی خواهم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد